Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Poškozené zboží při doručení

Pokud je zásilka při převzetí zjevně poškozená (rozbitý obsah, promáčený obal apod.), doporučujeme zásilku nepřebírat a ihned reklamovat u doručující přepravní společnosti.

V případě, že zjistíte poškození až po převzetí zásilky, kontaktujte nás co nejdříve:

  • Telefon: +420 773 819 308
  • E-mail: objednavky@vinoecuore.cz
  • Kontaktní osoba: Renáta Procházková

Zašlete nám také fotografii poškozeného zboží. V případě oprávněné reklamace vám zboží obratem vyměníme. Vyhrazujeme si právo na zpětné vyzvednutí poškozených lahví.

Vady vína při konzumaci

Pokud při otevření lahve zjistíte senzorickou vadu vína (např. korek, myšina, oxidace, zákaly či pachutě), informujte nás. Pokud se potvrdí, že je víno nepoživatelné, zašleme vám náhradní láhev.

Podmínky pro uznání reklamace:

  • V lahvi musí zůstat alespoň 2/3 původního objemu.
  • Lahev s vadným vínem uchovejte – náš pracovník nebo kurýr si ji vyzvedne.

Chybné nebo neúplné dodání

Pokud vám dorazilo jiné víno, než jste si objednali, nebo nesouhlasí fakturovaná částka, kontaktujte nás. Chybu obratem napravíme a zajistíme výměnu zboží nebo korekci platby.

Obecné reklamační podmínky

Na všechna vína se vztahuje standardní reklamační lhůta. U reklamací, které se netýkají mechanického poškození nebo senzorických vad, je nutné dodržet správné podmínky skladování:

  • Konstantní teplota 8–12 °C
  • Stabilní vlhkost, bez extrémních výkyvů
  • Prostředí bez světla, vibrací a nadměrné manipulace

Při uplatnění reklamace si vyhrazujeme právo požadovat doložení těchto podmínek. Pokud nebudou splněny, reklamace nemusí být uznána.

Kontakt

Vino e Cuore s.r.o.
Kontaktní osoba: Renáta Procházková
E-mail: objednavky@vinoecuore.cz
Telefon: +420 773 819 308
Web: www.vinoecuore.cz

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: